Monday, February 8, 2010

My New Office

Salam kepada semua. Dah dua minggu saya berada di pejabat baru (bangunan baru). Boleh dikatakan ruangan kerja di pejabat ini lebih selesa berbanding pejabat lama. Alhamdulillah.

Selepas pejabat ini siap, KJ ada juga membuat pengumuman kepada staf yang ingin naik ke pejabat baru, sila bagi nama kat Ketua Program Pendidikan Islam. Tidak pula terdetik di hati saya untuk memasuki pejabat baru ini kerana beberapa faktor antaranya, terpaksa memanjat dan menuruni tangga setiap kali ingin ke kelas di samping tiada kemudahan lain seperti pantry, kemudahan printer dan sebagainya.

Tiba2 pada suatu pagi, KP Pendidikan Islam telah membuat pengumuman...

"Nama2 ini antara pensyarah yang akan naik ke pejabat baru,.....Rohamiah...." KP mengumumkan antara 12 orang pensyarah yang akan naik ke pejabat baru.

Jadi, nak tak nak kenalah naik juga ke pejabat baru. Barang-barang saya angkut sikit demi sedikit. Penat juga pindah pejabat baru ni. Ingatkan sedikit barang, rupanya banyak juga barang yang hendak di angkut.

Di pejabat baru ni, boleh dikatakan selesa la sikit, lagipun, ruangannya agak luas, siap ada almari lagi. Jadi barang-barang, fail-fail dan buku agak tersusun rapi la sikit. Alhamdulillah...dah duduk kat pejabat baru ni, kerja kena lebih bermutu la lagi.



Ruang kerja yang amat luas dan selesa


Dah boring dan penat, gambar anak2 dan kawan-kawan jadi penenang jiwa. Tampal di depan meja

1 comment:

  1. hua hua hua...bestnya dah duduk di pejabat baru..bila agaknya kami boleh buat lawatan sambil belajar ke sana???hhehehehehe

    ReplyDelete