Tuesday, October 27, 2009

HARI PERTAMA DI NAZA HOTEL, JB

Pada 26 hingga 30 Oktober 2009 aku ditugaskan untuk menghadiri Mesyuarat Penjajaran Semula Sijil Kemahiran Khas. Dah tugas, kenalah pegi. Tapi alhamdulillah, dekat dengan rumah, jadi ada peluang untuk ke rumah jenguk anak-anak. Hari ini 27 Oktober 2009 hari pertama mesyuarat. Semalam pergi sekejap aja untuk daftar. Jam 7 pagi bertolak dari umah ke Hotel Naza.Sampai je terus ke bilik

Bilik air



Waa...bestnyee berenang kat sini.
(pandangan dari bilik)


Ni pulaktempat kami menyiapkan kerja-kerja yang mesti disiapkan sebelum Jumaat. Ni adalah mesyuarat kali ke-3. Tapi mesyuarat kali ni komp tidak disediakan. Kena la guna komp masing2. Kami memerah otak hingga ke malam. Ingatkan nak tido kat hotel je, tiba2 rasa rindu lak pada anak2. Last minute ambil keputusan balik umah. Tu pun sebab follow Suhaila dari belakang. Kalau sorang2 jawabnye tak balik leee.

Dalam perjalanan di Permas Jaya yang jalannya sedang dibaiki, tiba2 tersentak sebab di hon kereta belakang. Bukan apa, confiuse jalannya. Lagi pun masa ni dah terpisah dengan Suhaila. Akhirnya berjumpa semula dengan Suhaila. Alhamdulillah perjalanan selamat. Sampai je kat umah, anak-anak hafiz, izzati dan luqman belum tido lagi, tunggu mamanya. Si kembar dah tido.

Esok (28.10.09) pergi semula ke Naza Hotel untuk menyiapkan kerja2 yang belum selesai.


No comments:

Post a Comment