Wednesday, August 5, 2009

PERKEMBANGAN SI KEMBAR

Mama!! Bawalah kami jalan-jalan keliling taman. Boringla asyik dok kat umah jee..

Mama!! Kami nak mandi. Dah penat jalan-jalan tadi, bau badan pun dah bucuk.


Lepas mandi, kami nak makan. Emm..sedapnye kentang lecek ni!!!

Alhamdulillah. Si kembar mama membesar dengan sihat dan cergas. Buat cek Mah di ganu, saya Asyraf. Saya pantang nampak buku atau paper, mesti nak ragut dan nak rasa(masuk mulut). Satu lagi cek Mah, saya dah mula nak memanjat tangga. Perkembangan terbaru saya, gigi saya dah tumbuh 2 batang di bawah. Siapa yang nak kena gigit dengan saya mai la sini.


Saya pula Amir. Perkembangan saya pun lebih kurang Asyraf, dah mula nak memanjat, nak ragut paper atau buku. Saya dah boleh duduk. Tapi, saya belum tumbuh gigi lagi. Buat cek Mah dan orang ganu, kalu rindu kat kami, tataplah gambo kami kat sini.

No comments:

Post a Comment