Thursday, May 26, 2011

Alhamdulillah dan Terima Kasih...

Alhamdulillah...dah rehat selam 1 minggu di rumah badan dah rasa semakin segar dan sihat. Selepas keluar daripada hospital akibat keguguran, badan rasa seperti baru lepas bersalin. Alhamdulillah, makan ubat serta jamu, badan rasa semakin pulih. Sebelum pulang ke kampung, sempat lagi coretkan sedikit coretan di blog ni.

Terima kasih atas doa dan sokongan daripada sahabat2 yang memberi kata2 perangsang buat diri ini. Terasa sedih juga di hati bila melihat janin dah ada bentuk dan rupa seorang manusia. Namun, pasrah dan redho menjadi benteng diri. Terima kasih ya Allah! atas kekuatan yang engkau kurniakan kepadaku.

Semalam sempat lagi menyambut hari lahir yang ke....? Umur semakin meningkat rasa ajal semakin dekat, amalan pula asyik tersekat2. Terima kasih kepada sahabat2 yang memberi ucapan dan doa. Ameen...semoga apa yang didoakan dimakbulkan oleh Allah Taala.

Terima kasih juga buat suami tercinta yang mengingati dan menyambut b.day semalam, walaupun kepenatan baru pulang dari Sabah. Terima kasih juga hadiah dari abang.




Hadiah b.day dari suami tercinta. Mug bercorak LOVE bersama coklat.



Ni plak ole2 dari Sabah. Set kerongsang dan rantai tangan mutiara.



Jambangan bunga dari guru2 PASTI yang datang ziarah. Terima kasih banyak2.

No comments:

Post a Comment